Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Την άκουσα, είναι απίστευτο.

- "Βρε, βρε βρε... πως από δω;" Ρώτησε γεμάτος απορία ο δημοσιογράφος.
- "Μόλις σχόλασα και πάω να προλάβω τα mall για κάτι μικροψώνια. Θες κάτι;" Απάντησε ο πρωθυπουργός.
- Τίποτα, έτσι ρωτάω...
- Να φύγω δηλαδή;
- Μιας και συναντηθήκαμε, κάντε μας μια δήλωση.
- Θα σου την κάνω τη χάρη ρε μπαγασάκο. Μ' έριξες. Σου 'χω και αδυναμία. Λοιπόν. Δηλώνω ότι θα καταστραφούμε άμα βγει ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί το έχουν αποφασίσει.
- Τι αποφάσισαν κύριε πρωθυπουργέ μου;
- Αποφάσισαν να μας καταστρέψουν διότι είναι κομπλεξικοί και μας ζηλεύουν. Θα βασιλέψει το χάος και η καταστροφή. Θα πεινάσουμε. Θα χάσουμε τις περιουσίες μας. Θα πικρίσει η μερέντα.
- Θα μας σώσετε καλέ μου πρωθυπουργέ;
- Εμείς ως δύναμη σταθερότητας του τόπου σας υποσχόμαστε να σας σώσουμε από το ΣΥΡΙΖΑ αρκεί να μην τον ψηφίσετε. Αρκεί να κάνετε εμάς κυβέρνηση.
- Έχετε σχέδιο;
- Μα και βέβαια. Το σχέδιό μας είναι να μη βγει ο ΣΥΡΙΖΑ.
- Ααααχ καλέ μας πρωθυπουργέ, φανταστικό σχέδιο.
- Φεύγω τώρα να προλάβω τα mall.
- Μην ανησυχείτε πρωθυπουργέ μου. Και αύριο ανοιχτά είναι. Κυριακή.
- Μα πως το ξέχασα. Αφού εγώ το ψήφισα γμτ το κεφάλι μου. Θα σας στείλω μία selfie όταν πάω. Έχουν δωρεάν wifi στα mall.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου