Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Κακός Συνδυασμός

Εχθές το βράδυ είχα μία πολύ άσχημη εμπειρία.

Ενώ ήλπιζα πως θα έχω ένα υπέροχο, συνεχή και χορταστικό ύπνο, συνέβη κάτι που με τάραξε. Αρχικά ξύπνησα για κατούρημα. Η υπερβολική κατανάλωση μπύρας, στις Μεγάλες Μέρες της Νεμέας έκανε τα νεφρά μου να λειτουργούν στο maximum. “Θα με τιμωρεί ο Θεός” σκέφτηκα, γιατί δεν τίμησα το τοπικό προϊόν ‘μέρες που ‘ναι. Αλλά μετά απενοχοποιήθηκα σκεπτόμενος ότι δεν λέγονται “Γιορτή Κρασιού’ οι εκδηλώσεις και επιπλέον όταν κάποιος είναι στις μέρες του μπορεί να κάνει ότι του κατέβει στο κεφάλι. Οι επισκέψεις μου στην τουαλέτα για τσισάκια ήταν τόσο συχνές που σκέφτηκα να πάω για αλλαγή ουροδόχου κύστης με σκοπό να βάλω μία μεγαλύτερη.
Τις βλαμμένες σκέψεις μου διέκοψε το θέαμα που αντίκρισα όταν άναψα το φως της τουαλέτας. Καμιά δεκαριά μικρές κατσαριδούλες έκοβαν βόλτες αμέριμνες στο πάτωμα δίπλα στη χέστρα. Ταράχτηκα. Χωρίς δεύτερη σκέψη κήρυξα τον πόλεμο στα σιχαμερά έντομα. Εντόπισα δύο φιάλες κατσαριδοκτόνου σε ένα ντουλάπι και ψέκασα με αυτές κάθε ελεύθερη, μα και κρυφή επιφάνεια του χώρου της τουαλέτας. Μου πήρε τουλάχιστον δέκα λεπτά. Όταν βγήκα, ένοιωσα νικητής. Αποκλείεται να έζησαν ούτε αυτές ούτε η μάνα που της έκανε.

Και πήγα να συνεχίσω τον ύπνο μου...

Μετά από 20 περίπου λεπτά με ξύπνησαν παράξενοι ήχοι.
Προσπαθούσα να καταλάβω τι ήταν, και το βρήκα.
Ήταν ήχοι από μηχανές βομβαρδιστικών αεροπλάνων. Αλήθεια.
Είχα χρησιμοποιήσει τόσο πολύ χημικό στον πόλεμο κατά της κατσαρίδας, που οι ΗΠΑ αποφάσισαν να με βομβαρδίσουν. Η αλήθεια είναι ότι η μυρωδιά από το εντομοκτόνο είχε γεμίσει όλο το σπίτι, σίγουρα όλη την αυλή και οπωσδήποτε όλο το τετράγωνο. Μιάμιση ώρα γυρόφερναν το σπίτι τα αεροσκάφη και εγώ τρομαγμένος είχα κρυφτεί κάτω απ’ την πικέ κουβέρτα (είχε ψύχρα) περιμένοντας να σοκαριστώ και να δεοθώ. Τα έκανα πάνω μου.

Και ξαφνικά οι ήχοι έπαψαν. Ξύπνησα. Το κεφάλι μου “καζάνι”, το στόμα μου “τσαρούχι” και το στομάχι “κώλος”. Αν και είχα πλέον γίνει cyborg (άνθρωπος + καζάνι + τσαρούχι + κώλος) κατάφερα να καταλάβω ότι ο συνδυασμός μπύρας και κατσαριδοκτόνου είναι παραισθησιογόνος και δε θα τον πρότεινα σε κανένα.

Μήπως όμως τελικά με τιμώρησε ο θεός που δεν ήπια κρασί;

Υπογραφή:
Ένας επώνυμος "άγνωστος" blogger.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου